Äntligen ledig :)

Fast bara en dag, sedan åter till jobbet för att jobba två dagar.
Håkan ville prata med oss idag, och han frågade lite över hur det gått och vad som hade varit dåligt och vad som hade varit bra :P Vi hade inte så mycke dåliga saker att säga kan ja lova :P
Haha, Han och alla andra var tydligen jättenöjda över våran insats i sommar.
Vilket kändes otroligt skönt :) Kommer bli konstigt att inte gå dit på måndag nästa vecka. :S kommer bara bli konstigt överhuvudtaget.
Känns som om det blir tomt. Men det går väl över. kommer iaf att sakna alla dom!
Mer underbara människor får man leta efter.

Nu har jag bestämt mig!
Jag ska bara leva mitt liv, och ha det roligt.
Nu är det dags för lite bra tider! Och på lördag kommer jag att ha väldigt roligt :)
Kikki, jag, sofia och kanske emelie på Talludden tillsammans :)
Så jävla roligt det kommer bli :)
Hoppas även på att man träffar lite andra folk med :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig, klä mig, sedan gå iväg till Emma och johanna.
Och kanske går jag ut på en promenad senare ikväll.
Bara för att skingra tankarna lite :)
Göra så att min hjärna slutar tänka på jobbet. Det behövs. Jag har verkligen satt mig in i det här jobbet.
För jag drömmer om det åp nätterna. Eller så vaknar jag och tror att jag glömt att ge någon avdelning potatis eller nåt :S
Konstigt men ändå :)

Jaja, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0