Gårkvällen..

Bjöd på trevligt besök och en film senare hos Emma och Johanna :)
Vilket var trevligt :)
Måste bara skriva, det blir lättare med tiden :)

Idag ska jag umgås med Emma hade jag tänkt :) Får se vad vi hitta på.
Kanske går på stan å köper en glass. För idag är det varmt och skönt.
Och solen lyser :) Härligt härligt :)
Snart ska man lägga ölen på kylning så dom är riktigt kalla och goda imorrn.
Ska även hämta Nettan imorrn, så hoppas bara att jag orkar kliva upp. Haha.
Emma K skulle hänga med, vilket är tur. Annars hittar jag nog inte dit. Haha.. :)
Men det kan ju vara spännande det med :)

Måste oxå få säga att jag är glad idag :)
Lycklig rent utav.. :) Kan inte riktigt sätta fingret på varför :)
Men det kvittar väl..

Nä, dags att göra sig i ordning :)
Kyss å smek

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0