I’d show you how I feel, without saying a word

Jahapp, nu var det ett tag sen igen.
Jag måste verkligen bli bättre på att skriva.

Snart börjar iaf skolan igen, och det kommer bli najs. :)
Ska faktiskt bli väldigt roligt :)
Men innan dess ska vi ju hinna med lite öl oxå :P
På lördag kommer Emelie och kanske Johanna. Så då blir party.
Sen ska ju öven Jim vara med. :) Och det var ju ett tag sedan man umgicks med han. Så det blir skojsigt :)
Tror iaf jag!

Ikväll har jag städat min garderob, och jag känner mig väldigt duktig.
Nu är det bara resten av hela lägenheten kvar. Tänkte börja med toan imorrn när jag vaknat till liv.
Sen fortsätta med köket och sist men absolut inte minst hela vardagsrummet och sovrummet.
Förhoppningsvis tar det inte hela dagen, så jag hinner på åhléns och köpa en parfym, kajalpenna och en ny mascara.

Nu ska jag spela lite gitarr tror jag. :P
Kyss å smek

Inga ord skrivna, ingen sårad! Är nog bäst att inte nämna något.
Men du vet ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

lik syrran men duktig ändå;)

Ingen sårad???,, hmm försökte få kontakt på MSN för att förstå lite mera vad de gäller men du hade tydligen annat för dig:)....Iaf,, hoppas allt löser sig till de bästa för dig,,Love you:)

2008-08-21 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0