Känner mig lite kreativ idag..

Fick plötsligt en sån stor lust att skriva en låt.. :P Men jag vet inte.
Kanske man skulle testa sig på en svensk låt den här gången?
Fast jag vet inte. Blir den bra kanske jag översätter den sedan.
Så då har jag två låtar. :P Haha.
Nä, men jag vet inte.. :) Får se om jag sliter fram guran och försöker plinka fram några ackord som kan sättas ihop till en fin och bra låt. :)

Middag hos Emma och Johanna ikväll :)
Och en överasking när jag kom dit, Johanna Bréden var där :) Riktigt kul att träffa henne.
Det var ju ett tag sen nu.. :)
Nu är jag iaf hemma och ska ta på mig mys kläder och bara chilla resten av kvällen, eftersom jag vet att jag måste kliva upp imorron för att ha Naturkunskap :( Hur kul blir det?
Skitbajsigttråkigt!! Hatar det mer än allt annat. Och det kommer inte gå nå bra alls.

Första skoldagen idag då, lätt ovärd dag.
Men.. kul att ses igen? ;)
Jo, klart det var.. Men lite tomt måste jag säga när inte Nettan var där.
Men men.. Hon kommer ju vara på vissa lektioner.
Satt iaf på skolan i 45 minuter, sen drog jag å Angelika på Dollar och kikade lite. Sen på colorama för att se på tapeter.
Hitta ett par stycken som jag skulle kunna tänka mig att ha.
Men vi får se. :)

Nu ska jag gå.. :)
Peace

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

skriva en Låt,, ja...de vill vi höra mera om!!!! Har hon nettan slutat skolan???

2008-08-26 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0