Måste bara..

Idag så satt vi å pratade om mitt kärleksliv på rasten.
Och jag hatar när folk har rätt. och jag vet att rickard hade det. Men det är tungt ändå.
det var värsta samtalet. Alla var typ inblandade och prata och gav massa råd :S Visste inte riktigt hur jag skulle göra. :S
Kände hur jobbigt det blev att prata om det öppet, för dom verkade verkligen förstå.
Det är det som är hela grejen, dom förstår mer än vad jag gör :S
och det är mitt liv det handlar om!

Tror att Rickard ska få bli min hjärnskrynklare.
Han verkar veta allt :S Konstigt nog..

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Hm,, ditt kärleksliv ute på stan, eller vadåå?? Hmm, synd att man inte får komma med goda råd, tur du verkar ha andra i din värld som får göra de,, lite sur blir jag allt när alla vet utom jag.....Men iaf pöss på dig!!;)

2008-08-06 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0