Nystädat!

Japp, så var hela lägenheten städad :)
Så jäkla skönt att vakna imorrn och det luktar fräscht här :)
Underbart. Ska bara tvätta nå lakan imorrn, så jag kan byta i sängen oxå :) Det kommer bli ännu mer najs då. Plus att jag hann på åhléns å köpa min saker oxå :) tur Madde hjälpte till att städa lite i vardagsrummet. Annars hade det tagit längre tid.
Och ikväll får man iaf besök :) Vilket kommer bli trevligt :)

Imorrn ska jag umgås med Emma och johanna :)
Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på än :P Men det ordnar sig nog.
Sen på lördag ska jag hämta Nettan hemma i lövås? Och hur jag ska hitta dit blir en senare historia :P Haha
Kommer säkert få ringa henne hela tiden :P
Sen på kvällen blir det ju öl och massa vänner och öltält oxå. Det får man ju inte glömma. :)

nu ska jag ut en sväng innan jag får besök :)
Puss.

Syster - Det ordnar sig alltid :)  Älskar dig med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0