Skolan

Är så slapp, så det känns inte ens värt längre :P
Har ju knappt några lektioner. :) Idag började vi iaf med PA och det går framåt :)
Kommer bli kul.. :P Tror jag. Eller jag hoppas iaf det :)

Imorgon åker Emma ner till nyköping, vilket känns jobbigt men kul för henne!
Kommer sakna henne så otroligt mycket! Jag säger som Emma -tur det finns telefoner och MSN och sånt.
Och jag kommer komma och hälsa på. :) Var så säker. Lycka till där nere!!

Nu ska jag nog spela gitarr en stund, för att sedan se nån film :)
Dert regnar och jag blir så deppig då. För man kan ju inte göra ett skit.
det är inge kul att sitta inne, jag vill ut å röra på mig. Men icket! Detta pissväder får inte fortsätta i stockholm :P

Åker på fredagmorgon och flygrädslan börjar verkligen göra sig påmind.
Önskar nästan att jag inte skulle med ändå. :P
Men.. nån gång måste jag ju överkomma min rädsla så jag kan flyga ner till Emma :)
Ska iaf bli väldigt roligt där :) Hoppas det finns mycke olika saker att kika på :)

Nä, nu äre dags för guran :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du får hälsa på exakt hur mycket du vill! Kommer att sakna dig också så mycket så det finns inte. Vi ska skriva hela tiden och ringa åt varandra ofta! Du kan ju ringa mig på Fredag om du vill :) Kram <3

2008-08-27 @ 22:24:54
URL: http://emmafred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0