Tre dagar.. :)

en dag tills jag är lite ledig iaf.
Känns rätt drygt att jag hobbat 5 dagar i sträck.
Men det får gå ändå. På onsdag ska jag äntligen får vara lite ledig och sova ut. Men då blire storstädning av lägenheten istället :( Huuvva Men om jag tar ett rum i taget borde jag klara det på några timmar.
Kommer kännas skönt då det väl är klart :)
Det luktar ju alltid så gott. :P sen ska de även bytas i sängarna.

Idag har varit en slö dag, och den har gått fort.
Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig i soffan, för jag har huvudvärk. :(
Sen blire middag och kanske en sväng förbi emma och Johanna, dom har ju faktiskt varit på Pride i en vecka.
Och har måste erkänna, jag har faktiskt saknat dem lite :)
Känns skönt att dom är hemma igen :P
Haha. dom verkar ha haft kul iaf.

Nä, dags för soffan.
Pusspuss

Va fan ska jag göra åt detta dilemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0