Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv?

Hmm, jaa.. Vad händer nu då?
Inte så mycket alls faktiskt.
Jag längtar til talludden, då ska jag äntligen ha lite roligt :)
Känns som om det behövs.

Jobb imorrn och på fredag :)
Jag och Emma har bakat en tårta som vi ska bjuda på imorgon :)
Som ett hejdå och tack för sommaren :)
Kommer känns så otroligt tomt.
Men ändå skönt på något vis. Känns som om jag behöver vara lite ledig :)

Ska ju upp till stugan på måndag, sen vara där tills onsdag.
Sen åker jag nog till lse och går på djurparken på torsdagen :)
Sen blire hem till Storuman igen, och bara ta det lugnt.
Hade även tänkt fara till umeå bara över dagen. Nån dag. Men vilken har jag inte bestämt än.
Sen ska jag ju även hälsa på Ida, för hon har ju flyttat in i en lägenhet. :)
Så det kommer bli najs. Då blire vindrickning för hela slanten :P inte för att jag gillar vin så mycket.
men en flaska Black tower brukar ju gå ner :)

Nu ska jag iväg till Emma och Johanna en sväng :)
Kyss å smek

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0