Helg, jobb, julskyltning och förkylning.

Ja, så kan man väl sammanfatta min helg :P
Fast vi han med lite mys oxå ;) Vilket var uppskattat.
Har iaf haft en riktigt bra helg.. :)
Å fint gjorde vi oxå i julskyltningsfönstren :P

Förkylningen som smygande redan på fredagkväll i form av huvudvärk. Nästan värre än när man är riktigt bakis.
Sen lördagen blev det bara värre :(  Meen.. det kvittar.
Jag tänker inte vara sjuk. För jag ska till nyköpning imorrn!
Jag längtar galet mycke. :) Kommer bli väldigt kul tror jag.

Sen så får ni gärna slänga iväg ett samtal till mig imorgon natt. för då sitter jag på tåget och har jääääätttetråkigt.. :P
Nu ska jag packa ihop de sista, sen slänga mig i soffan med en alvedon och vila ett tag.

Men ha det så bra alla :)
hör gärna av er!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0