Känner mig lite...

Eller inte bara lite, mycket seg på att skriva i bloggen på sistone :P
Vet inte riktigt varför, eller jo.
Kanske kan va för att jag inte har så mycket att berätta nu för tiden.
Men men...

Jobb i lördags och fest igårkväll. :P
Men jag var duktig och tog en lugn och mysig kväll med vänner jag inte träffat på länge, vänner som betyder massor :)
Hotellet var grymt roligt iaf och vi får hoppas det blir en repris snart. :) Eller vad säger ni?
Fast förhoppningsvis har jag något godare att dricka då. För xider får mig att vilja kräkas upp allt jag någonsin ätit.
jag vet, ibland är jag så otroligt mysig. :P
Haha..

Idag är det söndag och en riktigt slöar, degar, svullar dag. Har inte gjort ett skit, ätit sushi, sovit, ätit chips och druckit julmust. Så det får bli en vecka med hårdträning :)
Om en några dagar är det iaf jullov. :) Längtar galet mycket faktiskt.
Det är så mysigt att vara hemma under jul.. :P Massa mys, matlagning, bakning och kärlek!
Lite jobb ska jag oxå hinna med.

Jag kommer att ha världen segaste vecka :(
Måndag- börjar 1245 med svenska. Slutar 14.05. Sen ska Nettan tatuera sig.
Tisdag- Börjar 12.50 med svenska. Slutar 13.50. Sen ska jag köpa julklappar till barnen.
Onsdag- PA på morgonen, så länge vi vill. Och jag tror det blir hela dagen, för vi måste hinna klart med korten nu i veckan.
Torsdag- Lernia halv nio, duka upp julbord. Slutar 12 och sedan se julshowen klockan ett. Sen äre bara chill resten.
Fredag- Lernia hela dagen. Slutar väl vid 14 kanske. Sedan hem, packa, städa och fixa i ordning här.
Lördag- Åker från Lse vid två. Emma följer med mig :) Ska bli så himla roligt.

Så en väldans slapp vecka. Men nu tänker jag se en film, sen så ska jag nog ta en dusch.
Kom på att jag måste diska imorrn, för att glas blev använda igår :( Jag hatar att diska.
Om nån vill ge mig en bra julklapp, ge mig då en diskmaskin. För jag är döless på att diska!!!

Jaja.. Kyss och smek..

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

synd för dig då att du inte får nån julklapp av mig men om du så önskar kan jag köpa en diskborste med inbyggt diskmedel, fast de kanske inte hjälper;) Puss Puss;)

2008-12-16 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0