Titanic..

Är en Hemsk Hemsk film!
Jag har sett filmen minst 100 gånger men jag bölar lika mycket varje gång. Precis när hon släpper Jack och säger - Jag sviker dig aldrig! Så kommer tårarna. jag vet jag är världens största nörd!
Usch, filmen är bra. Men varför måste han dö?!!!!

Aja, idag har jag köpt julklappar till de små barnen!
Hoppas bara allt passar och blev bra :) Men det tror jag.
Annars hade jag min sista svensklektion idag, för resten av mitt liv!! Fattar ni?
Jag slipper min jävla idiotlärare nu! :) Så jäkla skönt. :P
Firade med tacos och bilfärd till Lövås för gofika och knäck :)

Imorrn är det onsdag och Pa typ hela dagen. :P
Sen ska jag och nettan fotas :) Kommer nog bli najs..

Men nu tänker jag hoppa isäng :) Och dricka mycke vatten så jag inte har ont i huvudet imorgon av vätskebrist.
För jag tror jag grät ut större delen vatten i min kropp nu :P Haha..

Snart snart snart... :)

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma! :)

2008-12-18 @ 00:43:55
URL: http://emmafred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0