Vad tiden går fort när man har roligt?!

Ja men visst. :) HAr inte skrivit på länge, eftersom jag har haft fullt upp, med att umgås och bara mysa med vänner och fler :)
Sen har jag varit i Nyköping hos världens bästa Emma!
For förra onsdagkväll mot vännes, för att sedan hoppa på nattåget till stockholm. För att sedan vakna vid halv sju och kliva av och hoppa på tåget till nyköping efter ungefär en timma :P
Men tro mig! Det var värt det! För jag hade hur roligt som helst där nere.
Och kommer inte dröja länge innan jag åker igen! Var så säker :)

Torsdag:
Komme till Nyköping vid 9.20 ungefär. Men Emma hade försovit sig, så fick sitta och vänta en stund innan vi kunde gå till skolan. Men då hann jag käka frukost :)
Sen gick vi iaf upp till skolan och fick träffa alla hennes klasskompisar som var ett härligt gäng :) Alla var riktigt trevliga.
De repade ett tag sedan blev det lunch. :)
Satt länge å väl å åt å pratade. Var en mysig stund.
Det blev en lång dag på skolan. komme hem vid halv 8 tro ja klockan var.
Men det blev en myskväll som slutade med att vi sov tidigt :)

Fredag:
Upp tidigt, för emma hade uppspelning den dagen för lärare och annat. För övrigt så va alla väldigt duktiga, men Emma var såklar bäst. Som vanligt :D
Sen repade dom till kvällen, för dom skulle spela på rockbaren.
Sedan var det dags att börja packa in grejerna i bussen och åka dit.
Och jag körde oxå bil där. känner mig faktiskt väldigt stolt :)
När dom satt upp allt på rockbaren, fick vi skjuts hem så vi fick göra oss i ordning :P
Det blev inte mycke alkohol den kvällen, ville inte va bakis när vi skulle ut på stan på lördagen.
Kom hem rätt sent, och senare blev det :) Låg och skickade sms rätt länge :P Till halv sex om jag minns rätt :)
Men det var värt det :)

Lördag:
Upp vid kvart över tio, sedan gjorde vi oss i ordnig och åt en mysig frukost.
Sen ut på stan och shoppade gärnet :) Väldigt mysig stad måste jag säga. :P Alldeles lagom stor. :P
Till middag så bjöd jag Emma på sushi. Och det var verkligen hur gott som helst :) Man ville inte att det skulle ta slut.
Sen köpte vi massa gott till kvällen och sen blev det myskväll med massa desperata husfruar och sen en film som hette Solstice tror jag de var. :) Den va iaf bra, men emma somnade så hon såg inte slutet.
Hehe. Sen blev det lite sms den natten med, men inte lika länge :P Somnade efter ett tag.

Söndag:
Sov rätt länge och bara myste. Sedan blev det stan och köpte nya dojor :)
Sen blev det middag på Rhodos Kolgrill :) Hur gott som helst :P
Sen blev det att gå till station och visste att man snart var tvungen att åka. :(
Vi satt å väntade i typ en timma sen var vi tungna att gå till tåget.
Det var hemskt att säga hejdå, höll på börja gråta och ville inte fara.
Men tur hon kommer hem snart. :) Då ska vi verkligen umgås.
Jag saknar henne!

Måndag: trött som ett svin, for till lernia och fixade lite med PA sen hem å duscha å hann sova i typ en kvart, sen vare svenska på g. Somnade rätt tidigt iaf.

Idag är det tisdag och en dag närmare jul :P Och jag har inte köpt en enda julklapp. :P
Haha. Känner mig inte så duktig. Sen har vi middag på torsdagkväll och prov på fredag.
och jag har knappt börjat plugga. För jag orkar verkligen inte :(

Men nu ska jag vara social med madde! :)
Kyss!

Kom hem nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0