Första dagen, på min första helg :)

Vadå soft egentligen?
Fanns typ inget att göra, så jag hälda upp 16 liter mjölk i kantiner, sedan hälsa jag lite såsbas i en av storgrytorna. Sen var det fika :) Satt typ länge. :P Sen bläckade jag lite biffar, sen blir det lite disk och sånt :) sen in med kåldolmarna och så. :P Hjälpte håkan att kasta upp potatisen i boxarna. :P Sen var det fika igen. :P
Sen lite disk, sen lunch i en timma :) Haha.
Resten av dan, bestod av disk :) Men det gick bra. För jag fick glass och jordgubbar och typ hundra pauser :)

Men Maja är tröttare än tröttast eftersom hon bara sov i två timmar inatt.
Låg å vred, å vände mig hela natten. Men jag tog mig upp, och jag funderar på en tidig kväll :P
Haha, om ja nu lyckas med det. Jag brukar ju aldrig göra det :) Sen efter imorgon är det tre dagar kvar.
Sedan långledigt i 4 hela dar. Och på de dagarna ska jag hinna mycke.

Onsdag: Sista dagen man jobbar. När jag slutar kastar jag mig in i pärlan och kör åt Uman :)
Sen blir lungt hela kvällen gissar jag. Men om det är fint väder tänker jag banne mig tvinga far att ta ut båten på en runda runt Uman :P
Torsdag: Om det blir fint väder tänker jag köra upp till Ajaure (Stugan), där min kära syster befinner sig med sin familj.
Tänker även kanske råna Rambo, så jag har lite sällskap :) Sen på kvällen ska jag köra hem igen för att umgås med mor och far. :P
Fredag: Packa, städa, göra sig i ordning. Hämta Emma i stensele dra på roadtrip till Järjagården, för hennes mamma fyller år det då blire party :) Sen på kvällen ska emma spela, mamma och pappa kommer för att äta middag och vi SKA ha trevligt :) Sen ska jag, emma och johanna sova i tält :P Och vakna på lördagen alldeles bakis?
Nej, inte så bakis, måste ju tänka på att jag ska köra hem oxå :)
Lördag: Roadtrip hem från järjagåren,(När jag är körbar vill säga), lugnt på kvällen om inte något händer i sista minuten? Någon?
Söndag, vila hela långa dagen, sola om vädret tillåter, kanske till och med bada årets första dopp? Än så länge är jag ju bara vid benen? Men det kan bero på att jag är världens badkruka? Haha.
Sen på kvällen köra hem, för jag börjar jobba igen på måndag  :) Då har även richard kommit tillbaka, så då blire ännu galnare på jobbet :)

Nu tänker jag bänka mig framför tvn och se på scrubs marathon :)

Allt ser ljusare ut nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0