Jag är..

Död i min kropp. Och en förkylning har börjat smyga sig in i min kropp :(
Känns inge bra alls. men men..

För övrigt känns alls ganska bra :) Eller ganska och ganska?
Mycket bra!!! Måste jag ju säga.. :P Jag har ett dilemma, och det är inget bra dilemma.
Vill att det ska ordna sig, så jag slipper gå omkring å tänka på det.
Men vad gör man.. Det är liksom egentligen inte mitt problem, det är någon annans.
Men det blir mitt oxå, på ett sätt. Jaja..

Nu har jag packat klart, tror jag. Ska bara ta mina foppa tofflor sedan är jag nog klar :)
Nu ska jag hämta emma för vi ska packa in i bilen :P Hehe.
För imorron väntar trästocksfestivalen och Säkert!
Och en massa shopping och badning, så vi hoppas på fint väder.

Nä, nu måste jag fara.. :)

Jag undrar om du vet vad jag känner för dig?

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas det blir bättre!

2008-07-17 @ 19:23:10
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Nina

kikar in =)

2008-07-17 @ 19:30:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0