Ledig idag och det regnar?

Men är jag förvånad? nä, inte ett dugg faktiskt.
Men men, bara att stå ut iaf.
Snart kommer väl emma och vi ska ut å gå med stavar och vara duktiga idag.
Sen jobbar jag imorgon, så det blir en tidig kväll :)

Men vet ni en sak, just nu håller det på att spricka upp.
Så imorgon när jag jobbar så kommer jag att vara jättefint väder ute, det lovar jag.
För jag har så otur hela tiden :( Men måste ju jobba iaf.

Tittade på schemat igår, och insåg för mig själv att jag är ledig på tärnamarknan och på sista helgen av motorveckan :) Så det känns rätt schysst, för jag hinner med det roliga av sommaren :)
Men i helgen jobbar jag helg, och det kommer bli drygt. Men får tänka på pengarna och sen får det gå som det vill.
Håkan tyckte att jag skulle vara i koken hela helgen, men jag vet fan inte om jag vågar. Kommer säkert missa något jätteviktigt.. :P Men han skulle väl tydligen vara där å hjälpa mig. och det hoppas jag verkligen, för jag vill inte göra nåt fel.
Kommer vara livrädd varje gång telefonen ringer :S

Ska väl kanske ta mig an disken nu då? innan Emma kommer.
Eller vad säger ni? :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0