Löön!!

Maja fick lön idag, och sedan hämtade hon ut sin bilstereo :)
Så hon är en glad flicka idag :)

Men kan lova att jag är trött som ett as. :P Ha varit ledig i 5 dagar, för att sedan kliva upp och jobba igen :(
Var jobbigt :) Men när jag såg vad jag fick i lön, så klagar jag inte längre :)
För övrigt har jag lämnat pärlan till audi och video, som ska sätta in min bilstereo :) Så imorgon vi den här tiden, har jag stereo i min bil!!!! Hur skönt som helst..
Hittade en skylt som man kan sätta på bilen där det stod - Pappas kärra. eller nåt sånt :) tycker att det var smått roligt faktiskt :) Med tanke på att jag kör pappas kärra.. :P Haha.

Ledigheten var välbehövlig och underbar :)
Upp till stugan och hälsade på. Var jättemysigt :)
Sen till Järjagården för att fira min moster :) Också underbart..
Sov i tält med Johanna och hade riktigt roligt :)
Dagen efter åkte jag, Johanna, bettan och mikaela till Villis :)
Träffade lite trevligt folk som man stod å pratade med :) Stannade ju längre än väntat :)
Men det gör inte mig något. Var underbart iaf.
Sedan på söndagen var vi ute med båten och bara myste :)

idag, har jag som sagt jobbat.. :) Segt, men det gick bra. Har ju börjat få in alla rutinerna nu.
Så det känns som om man jobbat där i typ 100 år nu :P Haha. Chefen kom även på besök. :P
Lite läskig människa måste jag erkänna.. :P Haha.
Jobba nu resten av veckan, sedan på fredag eftermiddag bär det av till trästock  med emma :)
Ska bli så kul. Få väl ta åsele nästa år istället :P

Nä, nu väntar sängen, för även om Maja är en glad flicka. Så är hon oxå trött.

Kan det bli verklighet eller fortsätter denna förvirring? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0