Trästock..

Ja, det va väl.. kul :)
Jo, men aboslut att det var det. :) FAst just själva festivalen kunde ha varit bättre.
Och campingen oxå. För om man ska vara nykter på en sån camping, så blir det bara skit av alltihop. :P
Men jag överlevde utan större skador. Förutom en vrickad fot som jag inte ens vet hur jag har vrickat :)
Och märk väl, jag har varit nykter hela helgen!! :)

Ja, jobb nu i två dagar till, sedan ledighet i 4 dagar. :P Men, tärnamarknan står på tur.
Och jag vet inte hur jag ska göra än. Vill fara på udden å dricka, men vill oxå vara i Lse på motorveckan.
Hmm, men sen vill jag massa saker hela tiden. Skulle bara vilja umgås med människor som är trevliga.
Vet någon vart man hittar såna? Jag vet nämligen det. Men vet ändå inte hur jag ska göra.
Åh, vad jag velar fram och tillbaka hela tiden!!!

Jag vill ha semester! Kan jag få det snart? :)
Men nu är det exakt 18 dagar kvar innan jag får min efterlängtade semester :) kommer bli najs?
Ja, det hoppas jag.
Sitter för tillfället uppe i Uman hos mor och far. Kände mig lite ensam.
Så jag tog pärlan och gasade upp hit. Känns bra att vetaatt det finns någon här upp som bryr sig.
Känns även bra att veta att det finns fler i huset.
För jag har börjat bli lite halvmörk rädd.
HAr aldrig varit det förut, men nu helt plötsligt. Precis innan jag ska somna så känns det som om någon står å kikar på mig bakom mitt draperi :S Helt knasigt jag vet. Men jag har kommit in i en fas.
Skulle vilja att någon sov med mig varje natt, så jag slapp känna denna hemska känsla.
Men men. Det går nog över.. :P Har väl sett för mycke skräckfilmer på sistone kanske.

I dont quite know, how to say. How I feel!
Me like iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0