Trevlig kväll med brudarna!

Yes.. :) Först, jobb idag och det var väldigt tråkigt, eftersom Håkan inte var där idag.
Så fick vi göra allt skitgöra :( Men ibland måste man ju göra det med.. :P
Efter jobbet ville Emma att jag skulle komma på campingen å vara social med henne. Så då tog jag pärlan ut för en sväng :) Jag älskar att köra bil :P Har föresten tittat på en stereo oxå. :P Snart snart snart...
Men iaf, där badade jag fötterna.. :P Och det var skönt. Sedan träffade jag David och Anna som oxå var där :P Var faktiskt roligt att träffa lite andra människor man känner :)

Ikväll skulle vi ut å gå. Så vi gick hem till angelika, hämta henne, gick hem till mig och tog pärlan för att fara å tanka.
Sen kom vi på att vi skulle köra till lyckan och kika, vi badade lite. iaf benen.
Men vattnet var oerhört varmt, för att vara sommar. :P Fast vattnet i Lse kanske är varmare än i Storuman? Någon som vet? :P
Sen kom vi på att vi var sugna på glass. Så då gick vi till thuja och köpte det och satt å prata tills nu :)
Var längesedan jag hade så trevligt :)

Imorrn ska vi iaf ut å äta grekiskt på thuja.. :) Kommer bli najs. Sedan ska jag å Emma åka iväg å bada hade vi tänkt. Om vädret håller i sig.

Jag är iaf ledig imorrn, så då blire tvättning och städnig. :) Ska kanske äntligen få bli lite fint här igen..
Det var liksom ett tag sen någon kunde sitta i min fotölj, pga massor med kläder och sådant.
Nu ska jag lägga mig å se på sex and the city, sen blire en film och sängen :)

Du får mig att le, varje gång du hör av dig :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0