Ännu en dag..

I denna gråa tillvaro.
Hoppas solen lyser när jag vaknar imorgon :) För imorgon kommer mor, syster och clara. :)
Ska bli underbart kul faktiskt :P Sen måste jag på banken.
Men det var en annan historia med det. Ska dit tidigt när det inte är så mycket folk ute.

Idag har jag jobbat och varit otroligt duktig. :P
Nä, men jag har gjort massor idag känns det som, även om jag inte har det.
Våran ost och skinksås blev då iaf jättegod :)

Snart helg och massor av roliga saker händer då.
För det är nämligen storumandagarna. Ett helt år sen förra gången.
Gud vad tiden går fort. Ska bli väldigt kul tycker jag, för i år är ju Syster hemma å ska med ut på dansgalan.
Och sen ska Madde vara med mig :) Och jag tänker ha en väldigt rolig helg med massa party, vänner, skratt å kanske lite karaoke, eller vad säger du syster? ;) Synd att Emma jobbar hela helgen :(

Nu ska jag vara duktig å diska, sen ska jag ut å gå. :P Sen hoppa in i duschen, för jag luktar mat.
Peace :)

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Hehe,, vi tänker lika ja o du;)Karaoke... o en massa öööööl;)Emma,, nääää...synd..kväll dag???? ingen möjlighet att följa lr????

2008-06-24 @ 19:29:38
Postat av: Anonym

Tycker med att det är jätte synd! :/ men vi träffas på Fredag iallafall för då slutar jag 2?

2008-06-25 @ 00:31:52
URL: http://emmafred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0