Inte fick jag mig nå sol idag heller :(

Nä, solen verkar inte vilja komma fram :( Tycker att det är fruktansvärt tråkigt.
Men men, dagen har varit bra. Men lite seg i början när mor och syster klippte sig, var inge kul alls.
Men det var bara att bita ihop, för sen blev jag bjuden på middag :) Och en tripp till dollar där jag inhandlade sköljmedel, allrengöring, våtservetter och näsdukar :)
Fruktansvärt givande saker, men billigare än att köpa på Ica. det är ju ett plus.

Sen var jag ju faktiskt på banken oxå :)
Hon som tog emot mig frågade hur det kändes att ha körkort, för hon hade inte det.
Så fick jag stå å berätta en massa om vart jag tog det och hur det gick till och massa saker. :P
Innan jag gick ut ropade hon  - Ta det lugnt i trafiken! :)
Hon var en trevlig människa, något jobbig, men trevlig.

Nu ska jag städa upp lite saker här. :) Men jag behöver iaf inte diska.

Pussas

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Ja men snart är de helg o festligheter,, då blir de mindre segt ska du se....Pirr i magen o öl fulla källarn;)

Puss....

2008-06-26 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0