Storumandagarna..

Fredag:
Började med att vi åt mat hemma hos mor å far, sen kom syster och vi satt ute i det soliga vädret och spelade gitarr och bara myste, sedan kom Sofia, som skjutsade oss lite runt runt.
Åkte ner till campingen å träffade en massa människor :) trevligt som bara den.. :P
Sedan åkte vi äntligen upp till hotellet, där vi köpte oss varsin Mamma Mu :)
Underbart god driink. Sen var vi där hela kvällen och pratade, skrattade och umgicks. Hade väldigt trevligt, tack till er som var där :)
När det var slut, stog vi utanför hotellet en stund, sen blev det jobbigt ett tag.
Men det ordnade sig, tack vare goda vänner. <3 Min kväll blev tidig, följde en vän hem en bit, sen vare min tur att gå hem.
Komme hem å mötte Rambo i dörren, som väntade på mig. Vi la oss i sängen och somnade :) Jag på enda kudden, han på andra :) I love that dog. <3

Lördag:
Vaknade av att Madde ville ha en huvudvärkstablett, för hon var jättebakis. :P Men vi hade ingen så hon ringde vickan.
Sen försvann dom å va borta typ hela dagen, jag klev upp sakta men säkert och tog ett glas vatten.
Sen la jag mig i soffan och vilade ett tag till. Men då ringde syster och frågade om jag ville gå med dom på marknade, och självklart ville jag det :) Så jag klädde på mig å gick ner på byn.
Sen vandrade vi runt där några timmar. För att sedan fara hem å laga mat. :)
Till maten tog vi oss varsin cider och satt å pratade. Sen for lina hem till fredrik. Så vi snabbade oss att äta och göra oss i ordning, för att fara hem till Lina på förfest.
När vi var där så satt vi ute på altanen å pratade och drack. Sen blev det Karaoke för hela slanten, fast vi tog en paus innan henke, carro och Helené komme. :P
Då pratade vi lite till och så. Sen kom mathias och Nicke oxå. :P Då blev det lite mer fart på oss, för alkoholen började göra sig påmind. Haha :) Sen blev det mer karaoke och alla sjöng å dansade och var glad. :P Sen drog vi oss ner på dansgalan. fast vi hade rätt kul innan vi kom oss iväg, eftersom lina glömde vart hon la biljetterna. :P Så jag och helene stod å skrattade åt henne :)

Sen var vi där inne och tappade bort varandra typ hela tiden. men jag stod mest inne i öltältet och rörde mig utanför området :) Träffade nya som gamla vänner. ;)
När hela alltet var slut, gjorde jag typ inget annat än att stå utanför å ha rätt så tråkigt. :) Fast träffade iaf några att prata med på vägen. :P

Söndag:
Var en aning bakis är jag vaknade, men jag vaknade å gick ut på marknade för att inhandla sockar och dvdfilmer :)
Söndagen är ändå den bästa dagen att gå, för då är det inte lika mycket folk.
Och så idag måndag har jag jobbat och är otroligt slut på. Och ont i huvudet har jag :(
Tro det är någon form av efterbakishet som kommer :(
Ska iaf vila lite nu, sen ska jag diska.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0