Det blev Storuman ändå :P

Japp, moder fyllde år igår. :P
Så då åkte man hem och åt tårta och fiarde henne istället för att sitta i Lse å dryga :P
Så Helena! Vi får ta din visit någon annan gång :)
Annars har helgen varit rätt lugn och skön :)
Många saker har ljusnat och det är skönt :) Fortfarande en del att tänka på!
Men inget som känns jobbigt.

Nationella på onsdag i svenska! Det är skrivningen nu :( Skitjobbigt måste jag säga :P
Men det ordnar sig säkert. Kommer bara vara otroligt trött och otroligt ofokuserad när jag är klar med den där uppsatsen!
Haha. Men så kan det vara!
Skola imorrn med en svenska lektion. Sen hade jag tänkt städa typ hela lägenheten också och börja spackla inne i köket :)

Idag ska jag nog bara chilla, sen ska jag väl börja åka till Lse i vettig tid så det inte hinner bli så himla halkigt!
Jaja.. Nog om detta!

Nu ska jag se en film.. :) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0