en långpromenad i gott sällskap!

Jajjemen, var precis det som behövdes :)
Tack nettan för pratstunden igår. :P VAr ute i två timmar och bara gick och gick!
Och det var en sån otroligt skön kväll :P
Men kan lova att man är lite mör i kroppen idag. :P Men det känns bra ändå!

Skolan idag var bara dryg som vanligt :P
Gick ner till Astrid efter lektionen och bara pratade lite. Hon ska ju sluta nu till jul.
Så det gäller att träffa henne så mycke som det går.
Usch va tråkigt HR kommer bli utan henne! Ingen kommer vilja gå den linjen om inte hon är där :P
Haha. Nästan lite tragiskt!
Men men..

Ikväll ska jag va med nettan :P hon ska färga mitt hår och sen ska hon hjälpa mig att städa lite grann. :P
så det blir nog najs.. :P

nu ska jag iaf börja städa undan lite :P
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0