Funderar

Jag orkar inte spekulera på det längre.
Det ordnar sig ändå.

Måndag idag och Svenska står på schemat 12.45.
Kändes väl inte sådär jätteroligt att gå dit, med tanke på att vi håller på med nationella, där vi ska skriva ett tal.
Och jag hatar det. Jag hatar att prata inför folk, men jag älskar att prata.
Det är det som är lite udda. :P
Även om jag känner alla personerna som sitter där, så känns det jättehemskt!
Usch.. Men men, det ordnar sig nog.
Känner man min klass, så kommer det nog inte att vara så många där :P
Haha.

Har precis klivit ut ur duschen. Trögt att kliva upp och jag önskade att jag kunde sova längre.
Men efter tio är det stopp på sovandet. Brukar oftast vakna vid tio i tio varje morgon och sen försöka fortsätta sova.
Men icket. Det är bara att kliva upp. Men om jag ser det såhär så hinner jag ju så mycket mer. :)

Nu ska jag göra frukost, sedan göra mig i ordning.
Skriver väl mer sedan ikväll.

Pusspuss <3

Btw: Jag hatar Per Gessle och hans nya låt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0