Halloween

Fredagen var så jävla grymt rolig alltså :) Fan va vi skrattade!
Skitkul hos Helena, och hoppas verkligen att vi gör om det ;) För jag hade superkul.
Hotellet var också grymt. Hade väldigt kul. Roligt att träffa massa folk man inte sett på länge ;)

Lördagen va väl mindre kul iaf att vakna till. Usch va jag var bakis.
Tro jag sov det mesta den dagen :) Haha.
Kvällen tog vi det lugnt och chillade till saw två och hade riktigt myysigt :) Sen blev det sängen.
Sen söndagen var det rätt mycket att göra och fullt upp hela dagen.
Sen blev det att åka till Lse på kvällen. :) Fick trevligt besök dessutom. ;)
Vilket gjorde mig ännu gladare :D

Men sen i måndags var det åter till skolan igen :( Drygt som fan men hade bara en lektion.
Så jag överlevde.
Nä, nu ska jag fortsätta steka pannkaka.
Sen blire ut på promenad!

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0