LHS = Livets hårda skola!

Japp! Var och såg en teater ikväll. Riktigt bra var den :)
Meen... Jag har så mycket att tänka på just nu.
Fredag imorrn iaf. Alltid ett plus. :P

Sen kommer ju Helena hit. Ville inte åka till Storuman längre.
Har ingen lust eller ork, sen har jag heller inga pengar för det.
Så jag stannar hellre här. Får bara hoppas på att lite saker ljusnar snart.
Så jag slipper sitta och tänka på en massa skit i helgen!

Skulle ändå vara kul att fara ut i helgen! Tror jag!
Även om jag inte känner för alkohol längre. Haha.
Men bara fara ut, dricka nån drink, prata och umgås. :)

There are still so many questions! Please answer them for me?
Because I can´t!

Jaja, ska lägga mig och se en film nu tror jag! Någon som vill göra mig sällskap?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0