Nationellt prov!

Jaa, så var det bortgjort! Väldigt drygt men det gick nog bra tror jag :P Haha.
Hoppas iaf det.
Efter provet gick jag hem och åt lite skaldjursallad som jag slängde ihop. Sen sov jag en stund :P
Nu så har jag hunnit diska bort all gammal disk, städat toan, och varit och köpt lite saker som jag glömt till sushin.
Sen ha jag pratat med helena i typ en timma om allt mellan himmel och jord :)
Alltid kul!

Ikväll blire lite alkoholhantering sen en lång promenad.
Och sen hoppa in i duschen och bara chilla. :)
Imorrn äre Lernia och tannbergsmässa :( Skittråkigt men som tur är så slipper vi den i år :)
Vi ska bara göra ett uppläggningsfat och fara upp på skolan och lämna det :P
Så det blir en riktigt lugn dag. Men det kan behövas ibland det med.

Iaf så börjar jag inte förrän ett imorgon. så om någon skulle vilja hålla mig sällskap ikväll så hör av er :)
Så tråkigt att vara ensam! :P

Snart helg och snart en ny vecka! Dagarna går så fort så jag hinner inte med. :P
Men nu ska jag fixa sushi :)
Kyss och smek

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Hade gärna hållt dig sällskap:)

Du är som duktig du,, städar o donar,,den man som får dig ska skatta sig lycklig...tror du brås på mig;);) Puss O Kram...Love you....

2008-11-12 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0