Stooorstädning :P

Japp, faktiskt. Har varit duktig ikväll.
hunnit med massor, bytt i sängen, städat garderoben hör och häpna. :)
Nu kan man gå där inne igen :D
sen håller jag på att vänta på att disken ska blötas upp, sen blire städning av köket och alla jävla luckor.
Sen om jag orkar kanske jag tar golvet med :P

Nu har vi fixat tågbiljetterna tills jag ska till Nyköpning :)
Längtar galet mycket nu alltså :)
Kommer bli så kul att se henne på fredagen när dom uppträder och visar :)
Ska iaf bli hur kul och trevligt som helst :)

Imorrn har jag PA på morgon tills typ halv 12 - 12 någon gång, sedan slutar jag.
För Hasse skulle till tandläkaren. :P
Så vi slapp lernia. Känns riktigt bra faktiskt.
Imorrn är det även greys. som jag ska se, för det är spännande nu. :)

Nä, nu ska jag faktiskt ta mig an disken innan vattnet kallnar. :)
Jag skrev imorse att jag trodde det skulle bli en bra dag, och än så länge har den varit super :)

För den som väntar, stelnar tiden i ett evigt nu!

Kysskyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0