Vilken dag! :P

Emma ramlar och slår sig i huvudet.
Jag leker ambulans och Nettan och Angelica hänger på.
Sen satt vi där och underhöll emma jättelänge :) Tills vi blev hungriga.
Så då for vi å åt på lilla bagis :P Det var så sjukt gott!!!
Sedan på banken och lekte vuxen å drack kaffe. :P Haha.. Var rätt gott och det behövdes.
Sedan tillbaka på akuten, men då hade hon iaf fått röntga huvudet. Sen var det bara att vänta igeeeeen..
Och det tog typ för evigt innan läkaren komme tillbaka med svaren :P
Men sen vare bara att skjutsa hem henne :) Inget allvarligt.
Men från och med nu, får inte Emma cykla mer. Haha

Ikväll då? Jaa, jag har läst igenom hela häftet med texter.
Blev så less så jag drog ut på en promenad i de kalla vädret för att få rensa skallen.
Och det var jätteskönt. Sen hem igen till tvätten :P
Och nu ha jag äntligen tvättat klart, så nu blire att hoppa in i duschen och sen bara chilla resten av kvällen.

Imorrn har jag nationella i Svenska B :( Skittråkigt.
Ska sitta och skriva en uppsats i max 5 timmar och det kommer bli hur drygt som helst. :P
Men sen är det gjort iaf. Då är det bara muntliga kvar.
Och efter det blire väl att fara hem och vila en stund innan Lernia.

Men men.. Nu måste jag hoppa in i duschen.
Kyss och smek <3

Btw, håret blev perfekt! Tack Nettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0