Lördag!

Vaknade jättetidigt imorse. Vid typ kvart över 8 och kunde inte somna om. :P
Men fortfarande lycklig över att vara hemma. När jag slog upp ögonen var jag tvungen att tänka efter - Vars är jag någonstans :P men sen insåg jag att jag var hemma i min egen säng i min lägenhet. :)
Sen kom jag ihåg vad jag drömde i natt. :P
Jag drömde att pappa skulle sälja scorpan! För att köpa en volvo!!!!!
Fatta en survolvo! :P Haha. Det var en hemsk dröm.
Så jag tog upp telefonen och ringde till far och berättade :)
Men han skrattade bara och sa - Ja, man vet ju aldrig :) Haha.
Roligt var det iaf.

Nu har jag iaf duschat och ska ge mig ut på äventyr hade jag tänkt.
Eller iaf en sväng på Åhléns och sedan gå en sväng och rensa tankarna.
Syster - Har massor att berätta. Om ingen redan har skvallrat? :) Haha.
Imorrn åker jag till Storuman, ska bli skönt. Det första jag ska göra tror jag är att stanna hos Henke och Carro och pussa lite på rambo och Loke. Sen hem till mor och far.
Nu ska jag iaf ut :)

Älskling <3

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

"NÅN" har redan skvallrat;);) sä kul,, hehe;)

2008-10-25 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0