En promenad för att rensa tankarna!

Joo, och det känns bra :) Nu när jag börjat få in mina promenader så känns det faktiskt väldigt bra.
För att jag känner att jag mår mycket bättre, får mera energi och som sagt. Jag får rensa tankarna.
För just nu är de många som yrar runt i mitt huvud.
Börjar väl få klarhet i de flesta, men än är det en lång väg kvar.

Stockholmsresan då. Det var ju underbar :)
Flygningen gick bättre än jag väntat mig och nu känns det inte lika hemskt att behöva sätta mig på ett plan inom en snar framtid för att hälsa på Emma. För nu vet jag att jag klarar av det. :)
Mässan var väl okej, eller den var väl mer än okej. Den var rätt rolig, iaf i en timma ungefär. Sedan värkte fötterna så jag trodde att jag skulle svimma. Letade åt varenda stol på de där stället för att få sitta ner en stund.
Sedan var personerna i montrarna väldigt snälla. De bjöds på Öl och Vin nästan överallt :)
Så det var väldigt snällt. :) Sedan hade vi ju faktiskt väldigt trevligt tillsammans :) Många skratt.

Hotellet var absolut inte skabbigt. Utan fint och mysigt med hur sköna sängar som helst :)
Synd bara att man var tvungen att sova ensam. Det var lite tråkigt. Men ändå skönt :)
Ingen som snarkade eller tog min kudde som det hände för dom andra :P Haha..

Så tillbaka till skolan, som är slappare än allt annat. känns verkligen surt just nu.
Har inga lektioner och vi går bara runt och slappar. Känns jobbigt, för jag vet inte vad jag ska göra av all min tid.
Funderar på att försöka fixa antingen något jobb, eller någonstans att praktisera lite.
För ska de fortsätta såhär vet jag inte riktigt hur det kommer gå. För eftersom våran klass är som den är, så kommer inte många att gå på lektionerna, iaf inte när vi bara har en lektion på en dag. :P
Men men.. bara att stå ut.

Nu ska jag dricka lite te, sen ska jag hoppa in i duschen :)
Puss

It´s never easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0