Fortfarande sjuk :(

Japp, fortfarande massa ont i halsen, jättehes och jätte tätt i näsan :(
Plus att ryggen är värre än någonsin :( men, ja.
Som mamma säger - Det är bara skrot med mig :(
:P men men.

Skolfoto idag och svenska :) Så det var drygt men ändå skoj på nåt vis. :P
Sen blev det åhléns med nettan och nu har jag köpt en ny parfym :)
Lycka!!! :)

Nu ska jag va med Madde :P Hehe :)

Pusspuss

Uppdat:

Nu har Madde farit och nu sitter jag här ensam och snorar :(
Tråkigt men sant. Kom på att jag får lång helg till helgen :) Är ledig måndag och halva tisdagen :P
Så jag kan fara från storuman vid 12 och ändå hinna till lernia :) Najs. :P
Så hinner jag jobba oxå.

Har även glömt att skriva att jag har blivit brunett nu :) Trivs som fisken i vattnet :)
Trodde som sagt att jag skulle se blek ut, men det gör jag inte. Passar faktiskt riktigt bra i det ;)
Nu ska jag lägga mig och töja lite. Måste få till min rygg innan fredag, annars blire inge kul..
Nu taggar vi öl på fredag med dom bästa :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0