Helgen över

Yes. :) Den hade kunnat vara bättre utan min ryggvärk. Men vad gör man? :)
Fick mig iaf en fin kaffekokare för 35 kronor så jag klagar inte.
Sedan var väl inte fredagkväll allt för dålig. ;)

Lördagen blev det att åka till upp till stugan och bara mysa med Rambo och Loke som följeslagare.
Rambo var söt och snäll som vanligt, men blev typ galen på Loke, enda gången han var snäll och inte bets var när han sov. Då var han faktiskt ganska mysig :)
Man behöver iaf ingen karl som snarkar när man har två hundar som gör det. Iaf Loke. :P
Men men, så går det.. :P
Var och skulle försöka hitta åt nå svampar igår, men det fanns inga där vi var.
Så vi gav upp, köpte en glass och en ramlösa sedan åkte vi förbi moster och lämnade mickes sovtäcke.
sen hem till stugan och sov en stund. :P
Sen var det dags att åka tillbaka till storuman. :)

Så kom till Lse imorse vid elva. :) Var rätt skönt att få sova hemma en extra natt.
Plus att jag fick massage av mor igår igen :) Skrattade så jag grina. :P
Kul var det :)

Nu ska jag börja laga lite mat. :)

Förresten så glömmer jag detta nu! Jag vet inte vad det var, och jag vet inte vad det kunnat bli.
Men vi glömmer det! :) Men lika glad är jag ändå :P

Peace

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Jaså.. de glöms nu,, hmm...ok..lite kryptiskt men de får de ju vara i ens blogg;) Ta hand om dig o du lämnade du riskudden på parkvägen??

2008-09-09 @ 17:55:38
Postat av: Syrran;)

oki:) Vet inte de jag...får höra me morsan,, jobbar till 16 jag men de går ju ändå..vore gott gotti gott gott:)

2008-09-09 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0