Jadu..

Jag heter Maja fredriksson och jag vaknade kvart i 11 idag, och är ändå trött nu.
Och klockan är typ bara tio? Hur går det ihop?
Har inte precis haft en jobbig dag på något vis, med tanke på att jag började klockan ett och slutade typ kvart över tre.
Och det enda jag gjorde var att laga lite mat och äta mig tjock och fet. :P Så.. Den som vet varför jag är trött kan ju skriva en kommentar eller nåt :) Skulle vara tacksamt.

Imorrn är det fredag och dags för min första heldag på lernia detta år.
Känns faktiskt väldigt roligt måste jag säga :) Hoppas att jag får göra typ.. nyckelhålsrätten eller nåt.
Skulle vara massa med goda maträtter imorrn :) Så det blir kul..

Ikväll då? Jadu, har inte gjort så mycket. Men tiden har flugit iväg.
Har diskat och packat och tankat och lämnat några grejer på Ica som skulle tillbaka till Ellos. :)
Så förhoppningsvis kommer jackan tillbaka i en betydligt mindre storlek och i en annan färg.
Sen har jag legat och vilat min rygg. Har jätteont.

Förhoppningsvis får jag massage imorrnkväll av mor :) Hihi..
Men det tror jag, för min mamma är bäst!
Sist av allt vill jag bara skriva att Jag saknar Emma!
Jättemycket. När jag varit på apoteket idag så tänkte jag.. Hmm, undra om man skulle ha varit å hälsat på emma och johanna idag, sedan tittade jag upp mot deras fönster och kom ju faktiskt på att Emma har flyttat iväg jättelångt ifrån mig.
Och då kände jag hur mycket jag saknar henne!
Emma, bara så du vet! Jag är stolt över dig! Och saknar dej jättemycket!
Men snart ses vi igen :) kramkram <3

Nu ska jag typ göra nåt.. Har inte kommit på vad.. Men funderar på att lägga mig i sängen. :P
Jaja, ska iaf till storuman imorrn. :P Och jag saknar Bumpan (Kisse). Så det ska bli mysigt att få mysa lite med henne. :)
Sen ska jag fråga om jag får låna Rambo så jag har en promenadvän :) Hehe..
Jaja. Gud vad trött jag är nu! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0