Jaha? Nu önskar inte längre att jag skulle bli sjuk!

För nu har jag blivit det. Och vet ni vad?
Jag har fortfarande ont i ryggen :( och massa feber :(
Bajs säger jag! Men men, vad ska man göra ? Bara att vara hemma och vila sig så kanske jag kan fara på skolan imorrn och lyssna på UF grejset, och att jag kan fara på lernia på fredag :) Är ju så kul!
Men men, vi får väl hoppas.

Jaha, världens undergång då?
Jag lever iaf än. Och det gör nog alla andra oxå :)
Och Nej sofia, det är inte bara vi i Lse. :) Gå å läs på aftonbladet :)
Hihi, så får du se :)

Samtal hit och dit och en massa frågor och massa svar. :P
Men vi får se som sagt :)

Blir ett kort inlägg ikväll är inte allt för pigg :(
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0