Nettan..

Är väldigt snäll! hon har städat min lägenhet och då menar jag hela köret.
Dammsugat ocg diskat plockat och dammat :)
Väldigt snällt.

Sen så räknade vi alla mina småpengar som jag hade i min ölkassa plus den andra grisen jag har, plus en påse full med småpengar :) Och allt som allt hade jag 465 kr :)
Så jag har haft så mycke pengar i min lägenhet utan att ens veta om det :)
Så nu ska jag växla in dom, sen har jag en hel tankning till bilen ;)
Lycklig tjej! Haha

Lernia idag och åt trerätters middag :) Billigt och bra för mig.
Så jag klagar inte. Väldigt gott och väldigt trevligt.
Lernia imorrn hela långa dagen :) Sen blire hem till Uman för party med dom bästa :)
Så jäkla kuligt. Längar galet.
Så allihopa nu Taggar vi!!!
Nu ska jag ringa far, sen ska jag vara social med nettan!

Jag saknar Emma! Det är så tomt här utan henne! :(

My tears dry on their own!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad snäll Nettan är! Saknar dig med jätte mycket. Logga in på msn!!

2008-09-18 @ 20:36:29
URL: http://emmafred.blogg.se/
Postat av: Syrran..

mmm,, de är lugnt blir bara lite väl mycket ibland,, men tack ändå!!! Åker till Aja...i em ska bli skönt me vila!!! Ha en underbar helg me polarna;) Puss Puss....

2008-09-19 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0