Projektarbete och massa kyckling :P

Japp, imorse var det dags att fortsätta med PA. :P Vilket gick bra.
Så nu har vi kommit hem jävla bra bit :P
Sen var det lunch, men skolan var det Kyckling och deras kyckling är typ halvrå. :P Så den vill man inte äta.
Så jag, Emma och Angelika tog pärlan ner till Thuja och åt pasta med Kyckling och bacon :)
Fruktansvärt gott. Sen skulle vi på lernia. och vet ni vad?
Vi skulle laga till en rätt där kyckling var huvudingrediensen :) Så kyckling hela dagen alltså.
Tur det är gott iaf. Och alltid bra med mat i slutet av dagen, för då slipper man ju äta middag.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och vila min rygg. Har så himla ont i ryggen, vet inte riktigt vad som har blivit fel.
Skulle behöva massage, någon? ;)
Nä, dags för en power nap, sedan ut å gå en sväng :)

Varje dag blir jag överaskad. Jag vet fasiken inte vad som är på gång :) Men jag ler iaf mycket mera nu än tidigare.
Ibland får jag sånna roliga sms och då måste jag bara dela med mig. :) Haha.
Känns iaf väldigt bra just nu. Känns som om allt kommer ordna sig ändå. Även om det kanske inte blev som jag ville.
Men som sagt, det finns fler :)

Jag och Du är inget vidare bra, men jag kan inte säga nej.
Jag kanske rent av behöver dig?
Haha, ja. Vi vet ju hur det har varit tidigare iaf.

Grattis Madde till körkortet!!! <3

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näpp såg nu på tv att de stämde de barnen sa,,, skitgubbe:s....

ledig fre lör sön,, visst kommer du???

kan du ta me riskudden hem,, skulle behöva kolla mått o sånt!!:)

O vilka sms,, hehe,, från whooooo?!?!?!?!;)

Gissar att jag veeeet;);)

Lycka till!!!!!

Puss Puss.....

2008-09-03 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0