Världens undergång!

Jaha, så nu ska vi alla dö imorgon då? Vem ska jag dela min sistar timmar med?
Hmm, svårt att välja nu alltså. :P Haha.
Nä, men seriöst!? Jag tror inte på det faktiskt! Varför skulle världen gå under?
Det har sagts förut att den skulle det? Men vet ni vad? Vi lever fortfarande och inget har hänt.
Så jag tror att imorrn kommer bli en helt vanlig onsdag med helt vanliga dialoger och en massa skoj och skämt :)
Men men! :) Ni som nu tror på det här. Förbered er väl isåfall :)
För jag tänker leva som vanligt :)

Har fortfarande ont i ryggen och nu börjar det bli plågsamt. Jag tror att det är en förkylning som vägrar bryta ut.
Men jag blir sjukare och sjukare för varje dag, så jag hoppas faktiskt att den kommer snart så min syggvärk går över!
För som sagt, det är plågsamt! Ikväll har jag diskat och varit ganska duktig! Det enda som jag skulle behöva göra är att packa upp alla mina rena kläder :) hehe. Men det får bli imorrn! För jag är trött just nu!

Snart helg igen, haha. Eller ja. Nästan iaf.
Onsdag imorrn och faktiskt tre hela lektioner? Känns konstigt att faktiskt göra något på skolan! :P
Haha, sen torsdag börjar jag ett och slutar tre för vi ska på nåt i aulan om UF. Sen fredag äre ju lernia hela dagen :)
Jag älskar faktiskt torsdagar och fredagar :)

Nä, nu ska jag se en film :P Pusspuss

Btw: Jag saknar Emma!

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

vadå världens undergång???

2008-09-09 @ 21:10:06
Postat av: Sofia Söderlund

Håller med Lina, va då världens undergång? Äre nått ni i Lycksele har hittat på? För här i Umeå lever vi i all ovetenskap om att jorden ska gå under...

2008-09-10 @ 10:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0