okeej, jag är kass..

Jag är kass på att blogga..
Men jag har väl skaffat mig ett liv kanske :P Haha..
Nä, men jag har jobbat och stått i.. Har umgåtts med massa fina människor, människor som jag verkligen tycker om..
Och faktiskt så tycker jag att det är mer värt än att sitta vid datorn och skriva. :P Haha..

Skola igen nu. en dag till sen blire lov :)
Ska bli riktigt skönt måste jag säga ;)
Känns lite konstigt att vara här i Lse igen, men ja..
Snart behöver jag inte komma hit mer.. Om jag inte vill det förståss..
Haha.

Nä, kanske man skulle varit social..
Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Mmm,, hoppas man räknas till en av dom...lite roar den ....ja..men iaf lite roar mig iaf, o vår rövåkning va de roligaste jag gjort på länge..säger väl rätt mycket om mig, men stora krav har jag då inte;) Kram På Dig!!!

2009-04-09 @ 09:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0