Hmm..

Åhhh, jätteångest över mitt liv just nu!!
Hatar när människor frågar mig vad jag ska göra nu när jag slutar jobba!
Jag vet inte, jag vet ingenting just nu! Har magont å svårt att sova om nätterna för att jag inte vet hur mitt liv kommer att se ut om några dagar!
Jag kliver ett jättesteg rakt ut i arbetslösheten och det är förjävla jobbigt!

Alla säger att det ordnar sig, men jag tror fan inte det! tur jag har några vänner i samma situation. Förhoppningsvis kan vi väl stötta varandra lite.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har känt att jag haft ett liv, ett jobb och något att göra om dagarna.
Snart kommer jag nog blogga mer, för då har jag absolut inte ett skit att göra.
Så det är väl ett plus för er som läser iaf.
Åhh, jag vill ha en kram! André, kom hem :) Haha..

Ser iaf fram emot bartenderkursen som jag å Johänna ska gå här framöver! Ska bli så jäkla roligt!
Efter det kanske livet blir lite ljusare.. Man kan ju hoppas iaf :P Haha..

Nee, ska nog ta å gå vidare.. Kanske gå över till mig igen.
Men tro mig, Rambo följer med. Vägrar att sova där ensam.. :P Haha..
Tur jag har han när André inte är hemma :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

De e lugnt Maja- vi kan sitta tillsammans och klaga på att det aldrig kommer att bli något av oss :P haha

2009-08-13 @ 19:00:51
URL: http://jeanettec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0