Kul kväll igår

Igår var en kväll jag inte ångrar att jag for ut :P Hade grymt kul.. Jag och Sofia rockade dansgolvet och hade en superkväll :P Kvällen slutade med ett trevligt samtal med söt på en regnig hemväg :P Va alldeles dyblöt när jag komme hem till mor och far. Men det gör inget. :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, packat inför min efterlängtade semester som jag åker på imorgon :P
Då drar vi mot uppsala där det blir hotell överliggning och bara myyys :) hehe..
Känns super.. :P Och sedan vidare mot Stockholm och världens bästa Emma!! Allt kommer bli så kul :P

Btw, nu kommer jag kanske vara lite mer aktiv här på bloggen oxå. :P
Bor ju hemma igen, och då finns det både dator och internet..
Sen kan jag berätta att från och med idag, så är jag inte längre arbetslös :) Syster har ordnat och fixat.
Tur för mig att jag har världens bästa syster yster, och skulle inte klara mig utan henne! Puss!


Nu ska jag gå och göra något kul :P Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Hm, nu blev jag nästan lite rörd...tack tack!! Puss...

2009-09-01 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0