Dan före dopparedan :)

Aah, gott folk! Imorrn är det julafton, och jag har inte riktigt förstått det ;)
Haha. Men känns ändå väldigt mysigt och roligt. :)

Idag har jag jobbat, varit i Lse och handlat julklappar till mig själv, åkt hem, jobbat lite mera, slagit in julklappar och hunnit öppna en öl. Som va goood, firar lite. För man kan säga att jag har lite semester. Ledig från idag, till den 2 Januari. :)
Så otroligt häääärligt såhär i jultider.

Imorrn är det julafton då, och jag tänker ta sovmorgon:) Sedan åka till mamma och hjälpa henne me de sista.
Sedan blir det goood julmaat. Så jag tror jag ska svälta mig tills middagen imorrnkväll. haha.
Men nu ska jag njuta av min öl, och hoppas på sällskap av André senare ikväll. :)
Puss och Kram! Och såklart. Gooood Juuul :)

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på min frilla nu :) Har ju faktiskt klippt mig :) Inte idag då, men i förrgår. :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fint det blev! :)

2009-12-24 @ 11:45:46
URL: http://whyyawannabringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0