Jahapp, då var man hemma igen då..

Åhh guud så skönt måste jag säga!
Helt underbart är det. Men känns som om jag inte riktigt landat än?
Känns lite förvirrande att vara hemma, men allt är som det brukar och jag stortrivs i min julpyntade lägenhet.
Det ska ni veta. :)

Kursen då?
Hur gick det? Jaa..
VG!!!! Fan va skönt det var. Kändes verkligen värt all möda man lagt ner. :)
Helt underbart var det. :)
Avslutningsmiddagen var faktiskt trevlig. :) Många skratt och även lite alkohol. :)

Ikväll börjar jag jobba igen, och hörde att gubben var glad över att jag skulle komma.
Och då känns det ju faktiskt riktigt kul att börja jobba igen. :)

Har precis tänt ljus här i min lilla datahörna, och har det verkligen supermysigt. :)
Blir prinskorv, potatis och rödbetsallad till middag idag! :) Sådär lite juligt.
Sen hoppas jag på ett besök från André innan jag börjar jobba.
Han är nämligen i Lse och julhandlar idag, så hoppas att han hinner förbi.

Nu ska jag fortsätta med middagen. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Ja vi sitter här o tittar på ditt kort o är stämmande överens om att nästa vecka smäller de...när ni åker, hem hem hem till N.........;) Ska iväg till Toppen o julmiddag så slipsen på..ses sen!!

2009-12-15 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0