Stockholm dag 21

Jaha, då var det bara sju dagar kvar innan jag kommer hem.
Nästa lördag vid den här tiden, sitter jag och Johänna på bussen hemåt till älskade Storuman.
Så otroligt sköönt det ska bli att komma hem och krama om alla. :)
Igår var det iaf fest och utgång till PURE. Det är nattklubben som vi håller till på om dagarna.
Det var väldigt roligt, men mest bara stekar människor och ja.. Inte precis min typ av människor som jag vanligtvis umgås med. Men nu har vi iaf testat på det ;)

Idag har varit en riktig städdag, nu så är hela lägenheten kliniskt ren. Helt underbart att det inte luktade som det gjorde imorse när vi kom hem typ halv 5. För då höll jag fan på att kräkas. Men ja.. Nu är det fräscht. Skönt skönt.

Imorrn så blire en riktigt pluggdag, för nästa vecka på onsdag börjar slutproven för den här hemskt jobbiga kursen. Förhoppningsvis går det superbra :)
Men nu ska jag vara social med Johanna, Emma och Hampus som är här på besök. :)

Så ja..
Puss på André och alla ni andra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Clara Elias o resten....

puss o kram till dig!

2009-12-06 @ 11:46:13
Postat av: Nettan

Du kom å klara dom där proven galant! :) ..

Tycker även synd om er då ni inte ha någon snö :P än fast vi inte ha se mkt heller :P

2009-12-06 @ 11:56:37
URL: http://jeanettec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0