Ännu en dag har gått..

Hmm, jadu. Vad ska man säga om den här dagen då? :)
Ganska lik alla andra dagar. Så..
Hade först en dryg naturkunskapstimme imorse, som gjorde mig tröttare än allt annat :P
Sen religionen var faktiskt lite bättre, skrattade mig igenom den.
Sen hade vi lunch och då for jag, Nettan och Emma hem för att käka lunch hos mig.
Blev sushi för mig, som va kvar sen igår :) Riktigt gott.
Sen städade vi och fort gick det ;) Tack för hjälpen hörni!

Sen blev de dags för PA och jag trodde jag skulle slå ihjäl kärringen!
Hon har nåt fel, och hon kan inte ens svara på en enkel fråga! Blev så jävla förbannad.
Så resten av min dag blev kass. Sen Lernia med världens drygaste vinarbete. Satt i typ 45 minuter och hann typ inget alls för det står inte nåt om sydafrikas viner! Men men.. Får väl be David leta vidare. :P
Sen drog jag hem å spela lite gura som gjorde mig på betydligt bättre humör.
Sen skrev söt å sa att han skulle komma hit ikväll. Och då blev min dag perfekt :)
Laga middag och hoppa in i duschen. Så nu är man ren å mätt. :)

Så.. hmm. Undra vad man ska hitta på tills sötis kommer? :P
Kanske ska spela lite mer gitarr, eller kanske spela lite poker :)
Jaja.. Btw så börjar jag ett imorrn :) Måste egenligen göra lite läxa men.. Det kan jag göra sen :)
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Vi på parkvägen4

Ett stort grattis till världens bästa maja än om det är en dag försent.Kramar från oss

2009-02-11 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0