Datorn är beroendeframkallande!

Jag vill så gärna sluta sitta vid datorn!!! :P Haha..
Ja, nu hamnade jag ju som sagt här igen. Sitter och tittar runt och är nyfiken som vanligt.
Läser lite här och var och får upp ögonen får någon ny blogg som verkar intressant och kan sitta och läsa i flera timmar.
Men ja.. Vad ska man göra åt saken?
Kanske man skulle dagit ut sladden och bett någon att gömma undan den? :P
Då kanske men skaffar sig ett riktigt liv till slut. :P

Plugga har jag iaf gjort. Madde komme förbi och vi pluggade tillsammans, haha det var en rolig stund :)
Men nu kan vi de mesta och vi kommer klara provet galant imorgon :)
Förhoppningsvis kommer jag ihåg alla roliga rörelser Madde gjorde när hon skulle förklara en massa saker :)
Haha. Skrattade gott och länge åt henne. De behövdes! Kände mig lite piggare då.
Men tyvärr så fick jag tillbaka den här sjuklighetskänslan när hon for igen :(
Så ska ta mig nå alvedon nu, sen ska jag nog hoppa i säng och förhoppningsvis mår jag bättre imorrn.

För övrigt så glömde jag ju skriva att Sötis bil inte startade i måndagsmorgon så min fina Ford fick hjälpa honom! :) Haha. Det var väl ungefär det roligaste på hela dagen :) Mycket roligt :)

Nee, nu börjar scubs!:)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0