Fredag den 13:de..

Ojoj.. Jag har inte haft nå otur alls idag :) Hehe..
fast jag ska väl inte kanske inte säga något, för all min otur kanske kommer ikväll.. :P
Idag var det lerniadag igen och jag hade disken, fast det visste jag redan uigår att jag skulle ha :P
För jag ha gjort allt annat. haha.

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt å packa inför morgondagen, vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder på mig.
Hmm, undra om jag ha nå fint i garderoben? Måste nog ta å kika igenom den ikväll.
Sen imorrn ska jag hämta Emma på flygplatsen vid kvart över 12. Sen packa och bära tills vi fått ut allt.
Sen köra åt storuman med allt och börja festa ;)
Är hur taggad som helst och det ska bli superkul.
Hmm, nu har jag inte sådär jättemycke att skriva. Ska käka middag om en stund, sen tror jag att jag ska spela gitarr och duscha. Och sen börja packa. :P

Gick och sjöng I am sailing idag på lernia :) Har haft den på hjärnan hela dagen, så nu tänker jag dra hem den och lyssna.
Förhoppningsvis försvinner den sen. Haha..

Btw, så fick jag ju finbesök i onsdags :) Synd bara att du inte kunde stanna längre.. Men är glad att du kom iaf :) Puss

Ha en bra kväll! Peace! ;)

Det pirrar ovanligt mycke! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0