Helgen..

I fredags drog jag och Nettan till Storuman och åkte snålskjuts med André :) Tur han är snäll :)
Sen när vi kom hem så åt vi middag och bara chillade. Sen for vi ut å ragga :P
För jag hade bilabstinens :P Haha Och jag har kommit på att jag älskar att köra bil.
Sen for vi hem å såg på lets dance och bara myste.
Skjutsade hem Joel och  Matte till joel sen på natten. Och hämtade André i Blaiken.
Sen for vi hem å sov :) Alltid lika mysigt att somna bredvid honom :)

Upp på lördag rätt tidigt för vi skulle till Mamma och fixa Nettans balklänning, sen skulle vi ut på skotertur.
Men mor hade så fyllt med folk, så vi for å handla nå fika och började göra oss i ordning inför skoterturen.
Sen så for vi, jag och Nettan på lynxen och Emma på hennes skoter. :P
Körde till renbergssjön eller vad den hette, och lekte massor på sjön :) Hur mycke snö som helst och vi burka jättemycke. :P
Fick typ en tsunamivåg med snö över oss :) riktigt roligt.
Sen fikade vi och lekte lite till, innan vi drog oss hemåt för att vila och sova en stund :) Trött som ett as. Och frös gjorde jag oxå. Så jag hoppa in i duschen. Stod jättelänge och bara värmde mig. Helt underbart..

Sen så vart det middag och bara tog det lugnt. Skjutsa lite folk i början av kvällen.
Sen senare på natten skjutsa jag hem min morbror och frugan hans..
Sen hem å sov en stund, sen hämta jag André :) Så både fredag och lördag blev sena kvällar.
Somnade vid halv 5 i lördagsnatt och vid halv 4 i fredags :P
Men sånt är livet.. Har ju haft mysigt sovsällskap i helgen, så jag klagar inte :P

Men nu är det söndag och imorrn är det måndag.. :( Religion sen måste jag plugga på NK:n..
Men men.. Ska väl kanske ta mig ett äpple och hoppas att det är någon bra film på tv.. :)
Sen måste jag boka tvättid i veckan oxå. Så jag ha nå rena kläder till Huddik :)

Aja.. Ska väl gå..
Kyssas <3

Du gör mig glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0