Måndag igen..

Japp, dagen började bra :) Fick mysa med André en stund innan han va tvungen att åka till Vännes.
Men när han klivit upp ville jag bara att han skulle komma å lägga sig igen.
Det är så mysigt att vakna när jag har honom bredvid mig :) Tänk om man fick vakna så varje morgon :) Hur najs skulle inte det vara? ;)
Helgen var iaf underbar, hade jättekul, men mådde kasst igår.
Men man mår väl som man förtjänar antar jag :) Haha.

Hade två väldigt ovärda lektioner idag, men skönt att sluta tidigt.
Jag ocg brudarna drog en ragg mot vilhelminahållet där det blev ett litet missförstånd :P
Haha. Emma tyckte att vi kunde svänga av på en liten grusväg som leder till åselevägen. Men när vi kört en bit så kom vi fram till att dom inte hade plogat längre, så då fick angelica backa och då fastnade vi lite :P
Men som tur är så var vi tre starka brudar som puttade på, så vi tog oss lös. Haha.
Men kul var det iaf. :)

Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire nog bara att ta det lugnt resten av dagen. Kanske göra bort den där uppgiften inom miljö och säkerhet :)
Aja..
Ha de bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0